tiistai 15. tammikuuta 2013

A R V O N T A : 30€ LAHJAKORTTI!!!

Heippa kaikille! 
Sain aivan mahtavan tilaisuuden Korumaan kanssa tarjota teille arvontaa 500 lukijan kunniaksi! Arvottavana on siis 30€:n arvoinen lahjakortti verkkokauppaan ja sillä saa jo vaikka mitä kaikkea kivaa :)


Arvonta-aika alkaa nyt 15.1.2013 ja osallistua voi torstaihin 31.1.2013 asti. Arvonta suoritetaan 1.2.2013.
Arvontaan voi osallistua vain Bloggerin kautta lukevat (vanhat ja uudet jäsenet)!

Arvonnassa on mahdollisuus saada yhteensä neljä arpaa:

1. arpa jokaiselle lukijalle tai lukijaksi liittyvälle, joka kommentoi tähän jotain.
2. arpa postaustoiveesta (yritäthän keksiä mahdollisimman erilaisen, ettei kaikilla olisi samaa)
+2 lisäarpaa tulee, kun linkität mainoksen omaan blogiisi ylläolevan kollaasin kera. (Laitathan linkin mainostuksen sisältävään postaukseen!)

Mainitsethan kommentissasi myös monellako arvalla osallistut! 
Onnea kaikille arvontaan! :)

VOITTAJAN NIMEN JULKAISEN BLOGISSANI! JOS SINULLA ON OMA BLOGI, VOIN LAITTAA SINNEKIN KOMMENTTIA. HALUTESSASI VOIT LAITTAA SÄHKÖPOSTIOSOITTEESI MUKAAN KOMMENTTIIN!

148 kommenttia:

  1. Olen lukija joten ainakin yksi arpa tienattu :)

    Postaustoive vois olla video tai sellanen missä ois kaikki kuvia kun oot nuorempi! (:

    http://lifewithmadde.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Lukijahan oon jo eli yks arpa!

    Oon ollu aika vähän aikaa lukijana joten en tiiä mistä kaikesta oot postaillu jo, mutta ois kiva jos tekisit jonkimmoisen huonepostauksen! :-)

    VastaaPoista
  3. oon lukijana :) ja postaustoiveena videopostaus, ja jotta se ois vähän erilaisempi niin voisit esitellä siinä 5 sulle tärkeintä esinettä! :) esim. vaikka kännykkä.
    http://somewhere-over-the-rainbow1.blogspot.fi/2013/01/saannot-rakkaudelle.html <-- siinä linkki jossa kerron arvonnasta :)
    osallistuin siis 4:llä arvalla! :)

    VastaaPoista
  4. The 30 Day Photo Challenge - Days and Descriptions

    Tässä linkki

    https://www.facebook.com/notes/30-day-photo-challenge/the-30-day-photo-challenge-days-and-descriptions/121880474545138

    Elikkä mukana ollaan 3 arvalla, ehkä myöhemmin sitten vielä nuo +2 lisäarpaa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho siis 2 arvalla tarkotin :D - ilona

      Poista
  5. jeejeee oon lukija !!:D
    toinen arpa tulee koska haluisin että teet videopostauksen !! sanoit että ku tulee 200 täytee, nyt on jo viissataa..!!

    VastaaPoista
  6. Olen lukija nimellä Kati (1 arpa)
    Postaustoiveena olisi sinun kaikkien kynsilakkojen ja.muiden kynsitavaroiden esittely (1 arp)

    Sähköpostista ei ohjeissa lukenut mitään mutta tässä varmuuden vuoksi:
    kati.rinkinen@hotmail.com

    2arpaa

    VastaaPoista
  7. Lukijana olen jo, mutta postaus toiveita olisi new and old me-postaus tai before I die-postaus:) 2 arvalla osallistuin!

    VastaaPoista
  8. Olen lukijasi ja kiva tämmönen arvonta. Ostin äidille lahjaksi viime vuoden äitienpäivänä tuommoisen kaiverretun avaimenperän :) Olisi kiva tehdä toinenkin :D

    annisuvi@gmail.com

    VastaaPoista
  9. oon sun lukija:)

    postaustoive ois video jostakin sulle merkittävästä päivästä.

    mainostus on tuolla mun blogissa! joten 4 arpaa!:--)

    http://jennabloggerlwwy.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  10. 1. oon lukija
    2. postaustoive: kuvaa kaikki kosmetiikkatuotteet yms. joita käytät päivän aikana :)
    3.&4. millanbloggerr.blogspot.com kohta sinne ilmestyy mainostusta :)!

    miten ilmotat, jos kävis niin hyvä tuuri et voittaisin? Pitääkö kertoo sähköpostiosote, kerrotko blogiini, vai miten? :)

    VastaaPoista
  11. Olen lukija (niinkun varmaan tiesitkin xd)
    Postaustoiveena: sun vaatekaappi ja sieltä sun lempivaatteet :) !♥
    eli 2 arpaa ;>

    VastaaPoista
  12. Olen lukija! (1. arpa)
    Olen uusi lukija mutta olisi kiva että tekisit My day - videon (: (2. arpa)
    http://mylifemeyouandothers.blogspot.fi/ ( +2 lisäarpaa)

    VastaaPoista
  13. oon lukija ;)
    & tee vaikka sellanen videopostaus, missä sun
    lukijat haastaa sua tekemään jotain ns. noloa tai ällöttävää. :D sellasii on kiva kattoa(:

    http://iidae.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  14. Lukijana ollaan :)

    bitchpleasesaraisaprincess.blogspot.fi

    VastaaPoista
  15. Olen lukija :))
    Postaus toive: Päivä kuvina :)
    Ja mainostus tulee ihan kohta :)
    http://cairni.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  16. Täällä melko uusi blogisi lukija, ja postaustoiveena olisi arkimeikki ja juhlameikki postaukset. 2 arvalla siis osallistun.

    VastaaPoista
  17. Olen lukija (Tiia / 1plus2on12@gmail.com).
    Postaustoiveena: lempikorusi

    2 arpaa

    VastaaPoista
  18. Kahdella arvalla mukana! Postaustoiveena olisi joku ruokavaliopostaus, että kuvailisit päivän sapuskat :)

    VastaaPoista
  19. Olen jo lukija ja postaustoiveeksi voisin laittaa...Sun lempivaatekaupan/kauppojen esittelyt ja mitä oot ostanut sieltä. :)

    VastaaPoista
  20. lukija ! :)
    toivepostaus: tee video vaikka sun arkimeikistä :)
    elii 2 arpaa :)

    VastaaPoista
  21. 1. Olen lukiasi :)
    2. voisitko tehdä video postauksen, my day, lempi vaatteistasi ja vanhoista valokuvistasi?
    3. http://mylifebyergei98.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  22. liityin lukijaks:)! eli yksi arpa mulle?
    http://jasmiiiinie.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  23. Olen lukija XD
    Ja toivepostaus olisi päivä miljan kanssa :-D eli 2 arpaa.

    VastaaPoista
  24. Olen lukijasi :)

    Postaustoiveena olis lemppari kosmetiikka tuotteet !

    VastaaPoista
  25. Kahdella arvalla osallistuisin. :)
    Olen lukijasi ja tässä tulee pari postaustoivetta: "päivän asu" -postaus, opiskelufiilisten kertomista, lempibiisien listausta ja perusteluja sekä kuvia eri ajoilta, jotta näkisi, kuinka olet kehittynyt kuvaajana. :)
    Hauska arvonta!

    VastaaPoista
  26. Olen lukija
    Postausidea: päivä videona

    2 arpaa!

    VastaaPoista
  27. 1. oon sun lukija ^^
    2. tekisit vaikka videopostauksen lävistyksistä ja tatuoinneista, mitä sulla on ja mitä/millaisia haluaisit?(:

    eli 2 arpaa(:

    VastaaPoista
  28. 1. Olen lukija :)
    2. Postaustoive: Oon nähny aika monessa blogissa jo tämmösen postauksen, mut siis sellanen et on niinku kuukaudet ja sen kuukauden kuvista on tehty sellanen kollaasi. Toivottavasti ymmärsit c:
    3. Mainostan arvontaa blogissani, linkitän sen postauksen tähän postaukseen myöhemmin tänään!!

    Eli 4 arpaa :)

    VastaaPoista
  29. 1. Lukija olen. :)
    2. Toivepostaus voisi olla vaikka mielipidepostaus, koska sellaisia on aina kiva lueskella! :)
    Elikkäs, 2 arpaa. :)

    VastaaPoista
  30. Oon lukija (:
    postaustoive: sun lemppari näyttelijöistä ja laulajista

    VastaaPoista
  31. Osallistun kaikilla viidellä arvalla, postaus löytyy blogistani http://kallahdenlinnuille.blogspot.fi/

    Olisi hauska, jos esittelisit joko kaikki vaatteesi (paitsi alusvaatteita) tai sitten muutaman lempparivaatteen. Tai sitten olisi kiva lukea sun hiuksista, mua ainakin kiinnostaisi ainakin se, että (jos sun hiukset eivät ole luonnostaan kiharat) niin miten ja millä kiharrat sun hiuksesi?

    VastaaPoista
  32. Lukija olen!
    Postaustoiveena sellaienen postaus, jossa kuvaisit päivän kaikki ruuat mitä oot syönyt ja monelta. Tai sitten lempiruuista postaus (huomaa, että mulla on nälkä :D)
    Kahdella arvalla mennään!
    http://myworldwithhorses.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  33. Oon lukija ja postaustoive: kerro sun tarina :-) siis sun lapsuudesta jne <:

    jennyassdd@hotmail.com ois sähköposti osoite sit :)

    VastaaPoista
  34. olen lukija ja toivepostaus on sellanen my day video tai jotai kauneudenhoitoon liittyvää (:

    annasofia@luukku.com

    VastaaPoista
  35. Lukijana olen!
    Postaustoiveita(en tie oletko jo tehnyt näistä posteja):
    -Vaatekaapin helmet, esittely
    -Mitä pelkäät-postaus

    Eli siis 2 arpaa!

    heite_@hotmail.com

    VastaaPoista
  36. Lukija ja ihana blogi :>

    http://saijis.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  37. Olen myös (uusi) lukija! :)

    Postaustoiveeksi voisinpa vaikka ehdottaa, että valitsisit 2012 kymmenen käytetyintä vaatetta, kenkää tai asustetta.

    VastaaPoista
  38. Lukija olen. Tää saattaa olla aika tavallinen postaus toive, mutkun sähän kait tykkäät kynsien lakkailusta, näin olen ainakin ymmärtänyt ? Niin tekisit videon ja jonkun kuva tuton tai jotain tälläistä ? Tai sit jotain et esittelet lempivaatteet tai jokin tälläinen.

    jannislife.blogspot.com

    VastaaPoista
  39. 1. Arpa: Olen lukijana!
    2. Arpa: Toivepostaus on se, että teet videon sun päivän meikkauksesta.

    VastaaPoista
  40. 1. Lukija olen jo! :)
    2. Miten hiuksesi ovat muuttuneet/vaatteet (tyyli) elämäsi varrella, kuvia vauvasta tähän päivään saakka, koulutodistusten keskiarvot (ne joissa on numerot eli pystyy laskemaan keskiarvon ja jos lukiossaki pystyy laskee keskivarvon ni lukion todistuksistaki sitte kans). :)

    2 arpaa siis

    VastaaPoista
  41. http://hannadirectioner.blogspot.fi/2013/01/i-wanna-be-rockstar.html

    > Siinä olis se postaus jossa mainostan tätä arvontaa! :)

    VastaaPoista
  42. oon lukija, ja postaustoive: elämäni kohokohdat. :)

    tabe-99@hotmail.com

    mukana siis kahdella arvalla :)

    VastaaPoista
  43. olen lukija ja toivepostaus ideana olis ihana nähdä video jossa esittelisit sun vaatteita ja koruja tai sit tosiaan ois ihana saada video postausta myös sun huoneesta (: Laitoin myös eteenpäin tietoa arvonnasta: http://tottaunelmista.blogspot.fi/2013/01/mmilya-arpoo.html?spref=fb

    Eli 4 arvalla mukana (:

    VastaaPoista
  44. klaara
    olen lukija, toivepostaus olisi ruokavaliosi

    VastaaPoista
  45. en jaksa väkisillä vääntää tylsää kysymystä. joten yksi arpa

    x_unrated at hotmail.com

    VastaaPoista
  46. Kynsipostauksia niitä tykkään lueskella.

    mariestrange(at)hotmail.com

    VastaaPoista
  47. 1.olen lukija
    2.toivepostauksena tee meikeistä,hajuvesistä ja ihonhoito tuotteista videopostaus tai sitten teet vaatekaappipostauksen ja kerrot myös lempivaatteet:>

    2 arpaa

    VastaaPoista
  48. 1. Olen lukija
    2. Toivepostaus: Videopostaukset ja kuvapostaukset ovat kivoja. Myös sellainen "minun arvot"-postaus missä kerrot mitkä asiat sinulle elämässä on tärkeitä olisi kiva. Sen voisi toteuttaa kuvien tai videon avulla. :)
    3. http://mywayof-living.blogspot.fi/2013/01/voita-lahjakortti.html << mainos :)

    Eli 4:llä arvalla mennään :)
    Jos arpaonni suosii niin sähköpostiini ilmoitus, kiitos: milla.osmala@hotmail.com

    VastaaPoista
  49. Lukijana olen,
    Musta ois huippua jos tekisit videopostauksen sun päivästä vaikka vähän Iholla -sarjan tyyliin! Ja muutenkin esittelisit esimerkiksi kotiasi jne. :-)

    http://annastinan.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  50. oon lukija ja olis kiva jos tekisisit postauksen sun omista suokkariblogeista :-)

    http://samaakomuillaki.blogspot.fi/

    2 arpaa ja kianblogi@gmail.com

    VastaaPoista
  51. Olen lukijana ja toive postauksena ois että tekisit soittolistan, jonka biisit kertois sun vuodesta 2012 :)
    Tässä linkki mun blogiin, jossa mainostin vähäsen: http://fallingthoughtsandrisingsun.blogspot.fi/2013/01/arvonta.html

    Eli 4 arvalla osallistun :)

    VastaaPoista
  52. Olen uusi lukijasi =) Postaustoive on jokin sinun lempi ruokaohjeesi kuvan kanssa.

    mamas3cuties@gmail.com

    VastaaPoista
  53. olen lukian :) ja voisit tehdä sellasen postauksen missä on videona kuvia/videoita menneestä vuodesta 2012 ja mitä toivoisit vuodelta 2013 tai joku postaus missä esittelet sun kaikki koulukuvas miten oot kasvanu :D!
    eli siis kahella arvalla (: helmiserafia.vatto@gmail.com

    VastaaPoista
  54. Heissan! Olen ollut jo hetkisen lukijasi... siis en ole uusi :)
    Postausehdotus olisi sellainen kuin millainen on rakkain esine lapsuudesta. (mahdollisesti kuvien kera)
    Elikkä siis hyviä muistoja sen tavaran kanssa... Siis esimerkiksi pehmolelu ja mistä tai keneltä se on saatu ja mahdollisesti sen nimi ja ikä ja tälläistä :)
    Mainostan tätä postausta minun blogissani, jos saan ni linkkaan tän koko tekstin siihen tai sillee...
    oman blogini osoite on
    http://Chocolateric.blogspot.fi/
    Taisin osallistua 4 arvalla :D

    VastaaPoista
  55. Oon lukija ja voisit tehdä postauksen, missä kertoisit kuvien kera monista lempitavaroista ja jutuista (:
    Osallistun siis kahdella arvalla :)
    jonndemoi@hotmail.fi

    VastaaPoista
  56. Moi:)) luen nimellä vera
    Liityin justiinsa lukiaks, joten olen uus:)
    Miun yks postaus toive ois että esittelisit siun lempikorut!:)
    koska korut onihania!
    Ainii mainostin tätä siun arvontaa miun blogissa:)

    ---> http://mmarshmalllow.blogspot.fi/

    Taisin osallistuu tässä nyt vissii 4 arvalla:))

    VastaaPoista
  57. Liityn lukijaksi justiinsa
    Jaa voisit tehdä myday kuvina, niitä on kiva lukee:D
    Kaaai siinä on 2 arpaa:)

    VastaaPoista
  58. Tää sun blogis on tosi hyvä, aina kun luen tätä
    niin saan uutta energiaa päivään. : )
    Oon jo jonkin aikaa seuraillu tätä ja liityin nyt lukijaksi,
    voisit tehdä postauksen jossa otat kantaa johonkin asiaan mm. kiusaamiseen.
    Eli kahella arvalla osallistusin.
    Sähköposti: johnake.rissanen@gmail.com

    VastaaPoista
  59. Oon lukija, ja voisit tehdä videopostauksen meikeistä, mitä käytät ja kertoa niiden hyvistä ja huonoista puolista. :)

    kahdella arvalla osallistuisin :)

    VastaaPoista
  60. lukijana oon ja voisit joskus tehä postauksen ''päivä kuvina'' sori jos oot jo tehny ku en oo seuraillu sua ku vasta vähän aikaa ni en tiiä :) mut sellanen ois kiva :) eli kaks arpaa jos oikein ymmärsin :)

    VastaaPoista
  61. Oon ollu sun lukija jo hetken aikaa, ja ääää mä tykkään sun blogistas! Kirjotin postauksen tästä, just sellasena ku piti! :) ja toivon et onnetar suosii tällä kertaa mua!:)
    ELI osallistun NELJÄLLÄ arvalla!:) mun blogimainosjutun osote:http://helimiuslife.blogspot.fi/2013/01/milyan-blogissa-oleva-arvonta.html

    Sit voisit postailla iha vaan sun elämästä, selittää se sillei aikajonossa, kuvien kera:) iha lapsuudesta asti, sellasena mitä nyt pystyy ulkopuolisille kertoo! se olis kiva ja monipuolinen juttu, ei mitää : vuosivuodelta kuva vaan jotai kivoja juttuja kuvien perusteella joka vuodesta ainaki pari:) se ois ihana!

    eipä muuta, jatka ihmees bloggailua tätä on kiva lukee!
    <3:llä heli

    VastaaPoista
  62. Oon ollu lukijana jo jonku aikaa (:
    Toivepostaus ois joku video postaus esim. My day tai huonevideopostaus(:
    Ja sitten postaus jossa mainostin tätä (:
    http://itisonlymylifeonblog.blogspot.fi/
    Eli siis 4 arpaa(:

    VastaaPoista
  63. Lukijana :) Tee vaikka videopostaus päivästä. Tai siis siinä on katkelmia pitkin päivää ja liität ne sitte yhteen. Tai sitten vaikka postaus laukun sisällöstä.

    VastaaPoista
  64. Uusi lukijasi olen, joten kahdella arvalla osallistun. Tee videopostaus jossa arvostelet meikkejä.

    VastaaPoista
  65. oon sun lukija, laitan myöhemmin blogiin ja toiveena sisko-postaus!!!;) eli 3 arpaa!

    VastaaPoista
  66. Liityin lukijaksi :) Voisit tehdä vaikka jonkinnäköisen huonepostauksen. Mainostan myös omassa blogissani, joten 4 arpaa minulle :))

    VastaaPoista
  67. http://helppoollaonnellinen.blogspot.fi/2013/01/mmilyan-arvonta.html

    Tuossa siis vielä linkki mainostuspostaukseen.

    VastaaPoista
  68. liityin vasta äsken lukijaksi, mutta ensi vaikutelman perusteella, aijon tsekkailla näitä sivuja jatkossakin! postaukseksi olis kiva nähdä joku "tätä olen syönyt tänään"-postaus. 2 arpaa mulle siis! (:

    VastaaPoista
  69. Lukija oon, eli yhdellä arvalla mukana :)

    VastaaPoista
  70. Liityin lukijaksi - 1 arpa :)

    Tiina
    http://talveaeiole.blogspot.fi

    VastaaPoista
  71. Uusi lukija, haluaisi kuulla nettiostoksista (oletko tehnyt ja mistä, kokemukset)

    arpaonnen kohdatessa fiercebela ät luukku. com

    VastaaPoista
  72. Aloitin lukemisen tänään. :-)ja postaustoiveena ois jotain sisustukseen liittyvää! :-)

    VastaaPoista
  73. 1. Liityn lukemaan (:
    2. olisi kiva nähdä postaus sinusta nuorena tai joku haaste video (:

    sonja.polvi@hotmail.com

    http://sonjasonjasonjasonja.blogspot.fi

    VastaaPoista
  74. Oon lukija :) Tee semmone "lapsuuspostaus" eli kerrot lapsuudestas ja laita vaikka kuvia siitä kun olit pieni. On nii kiva kattoa, miten ihminen on muuttutnu!
    Osallistun 4:llä arvalla ja laitan linkin seuraavaan postaukseen, joka ilmestyy huomenna tai sunnuntaina :)
    emilia.blog@hotmail.com

    VastaaPoista
  75. Neljä arpaa.
    Olen ollut lukijasi jo jonkin aikaa :)
    Postaustoiveena voisi vaikka olla lempi musiikkisi (tekisit postaukseen you tube palkkeja) tai vaikka lempi korusi postaus (esim. videolla).
    Mainostin blogissani: http://zeirazeira.blogspot.fi/2013/01/haluaisitko-sina-korumaahan-30.html

    VastaaPoista
  76. Heeii kiitos kommentistasi, lupasin tulla tsekkailemaan ja tästä varmasti saat yhden vakituisen lukijan lisää! :3 Eli yhdellä arvalla mennään.

    http://satakaheksankaks.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  77. Liityin lukijaksi, postaustoiveena videopostaus :)

    meikinloppu@gmail.com

    VastaaPoista
  78. Olen lukija! Postausehdotuksena olis sellanen, että kertoisit/ottaisit netistä kuvia sun unelma-asunnosta :-)


    eli kahdella arvalla.

    VastaaPoista
  79. Terve :) lukija olen, mutta ajattelin lisätä voittomahdollisuuksiani esittämällä sinulle postaustoiveen.

    Postaustoiveeksi pyydän sinua esittelemään asukokonaisuuden, jossa inspiraationa olisit hyödyntänyt jotain mennyttä tyylisuuntausta/aikakautta esim. asukokonaisuus joka edustaa 60 tai 80-lukua. Vintage kunniaan :)

    http://cherryshoelove.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  80. Olen lukijana:) Postaus ehdotukset multa vois olla vaikka miten hoidat sun ihoo taika vaikkapa laitat susta kuvia aika järjestyksessä, joista näkee kuinka plajo sä oot muuttunu :) Siin ny pari eli onkohan mulla nyt sitten 2 arpaa
    Säpö: Aihuuai@hotmail.com
    blogi: http://immylainen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  81. Moi, olen mukana 2 arvalla, elikkä liityin lukijakseni. En tiedä millasia postauksia olet aiemmin tehnyt, koska liityin tähän iha hiljattain ja toivoisin, että tekisit koulupäivästäsi postauksen tai sitten videopostauksen päivän asustasi.

    Henna
    jos onni suosii, s-posti: hennamaarit83@hotmail.com

    p.s. Kiva kun kävit kommentoimassa minulle blogissani!

    VastaaPoista
  82. Liityin lukijaks! <:
    Selailin vain muutamia postauksia takaperin enkä oikein tiedä mistä oot jo postannu mut postaustoive vois olla päivä kuvina tai joku kiva videopostaus vaikkapa laukun sisällöstä! Eli kaksi arpaa (:
    blogi: http://idobelieveinfashion.blogspot.fi/
    sposti: janskua@windowslive.com

    VastaaPoista
  83. Kahdella arvalla olen lukijana mukana. Tee videopostaus kauppareissusta.

    Säpö: siksak@mbnet.fi

    VastaaPoista
  84. oon lukija, eli ainakin yhellä arvalla :))

    en oo aikasemmin lukenu kauheesti sun blogia, mutta päivä kuvina tai joku kysymys postaus ois kiva :)

    eli siis kaks arpaa :))

    VastaaPoista
  85. 2 arpaa. Oon lukija ja toivoisin päivä kuvina postauksia! Niin kivoja
    marieronen96@hotmail.com

    VastaaPoista
  86. lukijaksi liityin ! (:

    http://prettyaww.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  87. Ois kiva jos tekisit vaikka kaveri-, kysymys-, video- tai jonkun haastepostauksen. :) myös päibä kuvina ois kiva :)

    Osallistun siis kahdella arvalla :)

    liina.hyttynen@gmail.com

    VastaaPoista
  88. Liityin lukijaksesi, yksi arpa minulle! :)

    Kiva blogi sinulla, täytyykin tutustua oikein kunnolla.

    VastaaPoista
  89. Moikka! Arvonnassa mukana lukijana :)

    VastaaPoista
  90. tapsa

    yhdellä arvalla. arpajaiset käy aina.. :)

    tapahola@luukku.com

    VastaaPoista
  91. Liityin nyt sitten lukijaksi, elikkä yksi arpa siinä :)
    Postauksena olisi kiva lukea päivä sinun kanssasi (kuvina) tai kysymyspostaus !
    Elikkä osallistun kahdella arvalla :)

    ♥: http://nensku-turn-around.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  92. oon lukija ja postuas toive joku huonepostaus :)
    eli kahella arvalla
    http://blogbywonderboy.blogspot.fi/ / wonderboy-@hotmail.fi :)

    VastaaPoista
  93. Hei, liityin lukijaksi :) 1 arpa siis!

    VastaaPoista
  94. Liityin lukijaks :) Postaustoiveena ois my day kuvina tai videona.
    Kaksi arpaa siis ;)

    http://flyonforevermylife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  95. Liityn lukijaksi! :) postauksena voi olla missä kerrot mitä haluaisit olla 5, 10, 20 ja 50 vuoden päästä :)
    2 arpaa siis :>

    VastaaPoista
  96. Oon ollut sun lukijana jo jonkin aikaa joten osallistun yhdellä arvalla. (:

    http://whatyouwaiting.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  97. lukija oon !
    tee vaikka videopostauksia, ja sori en tiiä onko nää samoja ehdotuksia, koska noita kommentteja on jo melkeen sata, ja alotin vasta lukee sun blogia :/
    ja tee jotain kynsijuttuja, tai lempi vaatteet ym :) En tiiä teetkö videopostauksia ? :D
    ja mun blogi http://mylifenotyours-sonjaa.blogspot.fi/ !:)

    VastaaPoista
  98. heip, liityin lukijaksi eli yksi arpa :) !

    VastaaPoista
  99. Kiva arvonta!! :) Toivottavasti onni potkii..;)

    Postaustoive vois olla joku kiva video, niitä on ilo kattoo!:) 2 arpaa siis!

    geba_91@hotmail.com

    VastaaPoista
  100. tässä on vielä linkki sinne postaukseen! :D

    http://bambiza.blogspot.fi/2013/01/im-sick-and-tired-of-being-sick-and.html


    VastaaPoista
  101. Liityinpäs samantien lukijaksi! :) Ehdotan postausideaksi kierrätysmenetelmäni tai pahimmat pelkoni :)

    VastaaPoista
  102. Liityin lukijaksi, tosi kivalta vaikuttaa.
    Ja postaus sun haaveista vois olla kiinnostava:)

    VastaaPoista
  103. Olen lukija joten yksi arpa tienattu! :) ja toivoisin myös videopostausta, niitä on kiva katsella ja saa todellisen kuvan ihmisestä! :)

    VastaaPoista
  104. Liityin lukijaksi! :)) Ja tee vaikka postaus "sata asiaa minusta" ja jos se on liian helppo niin kokeile tehdä se niin, että otat jokaisesta asiasta kuvan ;)

    - Laura

    VastaaPoista
  105. Yksi arpa siitä, että sait just uuden lukijan! :D
    Ja toinen siitä, että teet videopostauksen! Ihan vaan höpöttelyvideon tai sitten jonkun jossa esittelet lempi kosmetiikkatuotteita tms :)

    VastaaPoista
  106. Kiva kun heitit kommentin blogiini, oli mukava eksyä tänne.

    VastaaPoista
  107. Liityin lukijaksi, ja tee postaus "päiväni kuvina" tai tee vaikka ihan videolla :) !
    ja kaksi arpaa :)

    VastaaPoista
  108. oon ollu lukijana jo alkumetreiltä ! (: joten 1 arpa
    ja sit ois kiva et tekisit kaveripostauksen, kysymyspostauksen, vuosivertailupostaus kuvilla (kuvii ittestäs vuoden aikana eri vuodenaikoina), tai sit sun tärkeimmistä tavaroista/asioista !! :) 2 arpaa.

    VastaaPoista
  109. Liityin lukijaks !
    ja postaustoiveena ois tehä postaus käyttäen pelkästään laulujen sanoja (saa tietty olla kuvat yms, mut tekstit lyriikoina)

    = 2 arpaa

    VastaaPoista
  110. Liityin lukijaksi, joten siitä se 1 arpa ja postaustoive: Olisi kiva jos esittelisit vaikka 5 lempivaatettasi :)

    VastaaPoista
  111. Kokeillaan onnee nyt yhellä arvalla, kun liityin lukijaks. :D

    VastaaPoista
  112. 2 arpaa: liityin lukijaksi ja toivepostauksina: No mirror Makeup Challenge, Would you rather, My perfect Imperfections.

    VastaaPoista
  113. Postaustoiveena vaikka sun parhaan kaverin kanssa tehty video, jossa kerrotte "tarinanne" ja kerrotte jotain hauskoja muistoja toisista:-) toinen ehdotus lempikoruista esittely:-)

    http://o-something.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  114. Liityin lukijaks, niin yhdellä arvalla mukana :)

    suszu_91@hotmail.com

    VastaaPoista
  115. öö en nyt tiedä onko toi nyt sit 4 arpaa kun olen siis lukija + linkitin ja toiveena olisi jonkinlainen postaus jossa jaat erilaisia itseäsi ilahduttavia ja puhuttavia kuvia ja joista kerrot parhaimmat muistot.

    Linkki arvonnasta löytyy täältä:
    http://most-loved.blogspot.fi/2013/01/gizan-elaintarhassa-osa-2.html

    VastaaPoista
  116. 1. Liityin lukijaksesi. (1 arp)
    2. Voisit tehdä videopostauksen tai halutessasi myös kuvapostauksen perinteisestä Kabaree meikistä (Cabaret Makeup) (1 arp)

    Osallistun 2 arvalla.

    Ps. tässä avuksi mainitsemastani meikistä kuva: http://3.bp.blogspot.com/-yoGVHrMvAAQ/Tq25-TXl5uI/AAAAAAAAAQo/cbimD7i6uEE/s400/IMG_0090.JPG

    VastaaPoista
  117. Olen lukijasi ja mainostin tätä arvontaa blogissani http://sundays1.blogspot.fi/2013/01/arvonta-mmilyan-blogissa.html eli se tekee 3 arpaa? :) Ja en kyllä enää keksi oikein mitään postaus ehdotusta, koska yläpuolella oli jo niin paljon hyviä ehdotuksia!

    lillamyyn@hotmail.com

    VastaaPoista
  118. 1. Oon lukija :)
    2. Ehotattaisin semmosta laukkupostausta, missä siis kerrot mitä sun laukussa on tänään :)

    yritän nyt vaa kahella arvalla ja laitan vielä sähköposti osotteen :)

    milja.mustone@gmail.com

    VastaaPoista
  119. 1. Liityin just lukiaksi :)

    Ja koska löysit mun blogini, ei ehkä tarvitse mainostaa sitä enää täällä... mutta voin tietysti laittaa sen tänne kuitenkin http://youseemitsnoteasy.blogspot.fi/ ehkä siitä silti tulee toinen arpa?

    Mennään tällä :)

    VastaaPoista
  120. Lukijahan olen, eli siitä tienattu yksi arpa.

    Toivepostauksena, tee video sun päivästä.

    Näillä mennään, kahdella arvalla mukana! :)

    VastaaPoista
  121. Lukija olen:) Ja postaustoiveena vois olla jokin videoblogi vaikka parhaan kaverin kanssa missä kerrote miten tutustuitte ja ystävystyitte jne:)!

    VastaaPoista
  122. 1.Olen lukija (Sulla on ihan mahtava blogi!)
    2. Voisit tehä postauksen vaikkapa mitä meinaat tehdä tulevaisuudessa?
    Niin ja kun en oo mikään tietokone-expertti niin en kehtaa ruveta tehä sitä
    mainosta.: D
    Voit ottaa yhteyttä sitten tuolla:
    evaordinarylife.blogspot.fi

    VastaaPoista
  123. Lukija oon ja postausehdotus on tärkeimmät paikat, eli voisit esitellä itsellesi tärkeimpiä paikkoja (::

    milsu@hotmail.fi

    VastaaPoista
  124. Lukija olen ja postausehdotus on tärkeimmät paikat eli esittelisit elämäsi tärkeimmät paikat (::
    Kaksi arpaa siis (;;

    milsu@hotmail.fi

    Sori jos tuli kaks kertaa, mutta kone sooloilee..

    VastaaPoista
  125. 1. Olen lukijasi (uusi sellainen ;D)
    2. Postausehdotus: top 10 parast tän hetken biisii+ perustelu tai sit sun top 5 artistit/bändit

    2 arpaa :D

    VastaaPoista
  126. Liityin just lukijaksi ja tykkään sun blogista sen perusteella mitä oon ehtiny kattelemaan:-)
    Postaustoiveena kuvapostaus sun tulevaisuuden suunnitelmista tai haaveista:)
    Kahdella arvalla siis

    VastaaPoista
  127. Lukija oon :)

    http://dyingtosaysiri.blogspot.fi

    VastaaPoista
  128. 1 arpa Olen lukijasi tää on ihana blogi
    2arpa sun huonepostauksena ja siin ois sun fredei jotka o sulle tärkeit
    http://anskucandy98.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  129. Ihania koruja!!!! Liityin lukijaksi. Osallistun 1:llä arvalla :)

    VastaaPoista
  130. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  131. siitä aikasemmasta kommentista unohtu sähköposti joten laitan uuelleen.. :D

    eli oon lukija ja postausehotus on jotain hiustutoriaaleja tai kynsijuttuja :)

    idakajan@gmail.com

    VastaaPoista
  132. 1. liityin lukijaksi
    2. mun postausehotus ois että tekisit postausta sun liikkumisesta ja siitä mitä terveellistä syöt:)

    http://madebynelli.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  133. Lukija ja kommentoin.

    Ja laitoin omaan blogiini mainoksen sinun arvonnasta.
    http://www.one-lifemore.blogspot.fi/

    osallistuin 3 arvalla.

    VastaaPoista
  134. 5 arpaa eli liityin lukijaksi, ja postausehdotukseni olisi jotain sun vaatteitas,kynsilakka juttuja,hiuskampauksia,eläiistä jotain? Omani on tuossa: http://hasukaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  135. 5 arpaa Liityin lukijaksi,Postaus ehotuksia vaatteita,hiuskoisteita tai jotain hiusvinkkejä,kynsilakkavinkkejä ja jotain mitä sä oot leiponu? Mun blogi on tuossa http://hasukaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  136. Ois kiva jos tekisit postauksen sun parhaista kavereista. Kertosit vaikka miten ootte tutustunu ja mitä teette yhessä, onko teillä jotain inside-juttuja jne. 2 arpaa siis :)

    heinivayrynen@hotmail.com

    VastaaPoista