sunnuntai 16. joulukuuta 2012

Luukku 13: Tokat joulukynnet 2012!

Eilen tehtiin siis Erikan kanssa mulle kynnet.
Laitettiin kynsiin ensin läpinäkyvää lakkaa, jonka päälle valkoista kynsien päihin ja valkoisen päälle laitettiin vielä Erikan kultaista Coralin hilelakkaa.
Ollaan kummatkin oltu tuohon Coralin hinta-laatusuhteeseen aika tyytyväisiä. Mulla on pari mattapintaista Coralia ja nyt pääsin tätä kimaltavaa kokeilemaan. Tässä on tosi hyvä peittävyys; kynnet saa jo kerroksella kimaltaviksi, mutta mulle latettiin kolme kerrosta. Löysin netistä vielä nettikaupan, mistä kyseisiä lakkoja voi tilata, sinne pääsee TÄSTÄ. Tosin näitä saa ihan Tokmanniltakin hintaan 2,95€.

Mitä tykkäätte todellisista glitterkynsistä? :)

12 kommenttia:

  1. ää haluun samanlaiset kynnet :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laita paksu kerros kynsilakkaa niin kynnet ei katkea ja ne kasvaa:)

      Poista
  2. Ihania muilla mutten itselle varmaan ottaisi, eivät varmaan pysyisi päivääkään käsissä/saati minkään näköisinä: kynsien rappaaminen! <3

    VastaaPoista
  3. Ihanat kynnet! Muutenkin tosi kiva blogi, liityin lukijaksi! :)

    VastaaPoista
  4. ihanat ja ihanan pitkät kynnet sulla :)

    VastaaPoista
  5. tosi upeet:) oon vaan erittäin katkera aina kun katon ihmisten hienoja kynsiä, koska en voi oman työn takia käyttää edes kynsilakkaa :/

    VastaaPoista
  6. Hei sulla on kans tosi ihana ja aito blogi :) Ja kynnet on hienot :)

    Liity sää kans mun lukijaksi jos haluat :)
    Hyvää joulun odotusta sinne :)

    -E
    loveandpeace-e.blogspot.fi

    VastaaPoista