torstai 23. elokuuta 2012

Vielä mummunakin sen muistan

 
Heipähei!
( ja varoitus vähän erilaisesta postauksesta!)
Arvatkaa mitä? Mä oon ollut tänäkesänä neljissä tansseissa (hehe, kolmissa niistä olin myyjänä) ja oon nyt ihan rakastunut siihen hommaan! Viimevuosina oon ollut muutamissa lipunmyjinä, mutta en oo ennen tajunnut kuinka hienoa niissä oikeesti on! musta on vaan tuntunut että tansseissa käy vaan keski-ikäisiä pareja. Ja kyllähän niissä enimmäkseen pariskuntia käykin. Mutta hauskaa siellä on näin hieman nuoremmankin näkökulmasta :)
 
Kesän kolmet ensimmäiset tanssit oli omalla paikkakunnalla. Esiintyjänä oli ekalla kerralla paikallinen orkesteri ja toisissa tansseissa oli joku nainen. Vasta kolmansissa tansseissa päästiin vähän enemmän tanssimaan Juulin, Erikan, Jannan, Veeran ja Venlan kanssa, kun esiintyjänä oli Pasi Kivimäki (soittaa muuten älyttömän hyvää musaa!)
 
Olis kiva osata tanssia kunnolla, nyt sujuu vaan muutamat perusaskeleet. Ei viitsi ihan vielä vieraiden kanssa lähteä tanssimaan, mutta kyllä mä jonkin verran oon kehittynyt kun Juuli on opettanut ;)
 
Tiistai-iltana lähdettiin Juulin kanssa ihan ex tempore Kangasalle tansseihin. Kello oli jo yli 20, kun istuttiin Erikan, Juulin ja Ansun kanssa kylällä. Juuli ja mä puhuttiin et pitäis mennä tansseihin. Heitin sitten ihan vitsillä et: "Syke olis Kisarannassa soittamassa klo 20-01".  No Juulipa soitti sitten isälleen joka lupas lähtee heittään meitä sinne. Lähdin pikapikaa kotoa hakemaan farkkuhameen ja legginssit ja oltiin kylällä vielä hetki ennen kuin päästiin lähtemään. Tansseissa oltiin 22.30. Sykkeellä oli sillon vielä tauko, mutta ei "uskallettu" mennä vielä puhumaan mitään niille :)
 
Istuttiin hetki ja katottiin kun muut tanssi, ennen kuin uskalluttauduttiin itsekin parketille :)
 
 
 
Seuraavalla tauolla mentiin heti ulos ja kun Vesa (laulaja) tuli käymään niiden "taukokopin" terassilla, pyydettiin se käymään mun ja Juulin luona. Sitten kerroin hänelle kuka oon (Vesa on äitin serkku), ja Vesa pyysi veljensä Jarinkin moikkaamaan. Siinä sitten vaihdettiin kuulumisia suvusta, juteltiin ja otin pari kuvaa pojista :) Eivät olis kuulemma tunnistanu mua mutta kun kerroin kuka oon, niin oon kuulemma ihan äitin näkönen :)
Hauska juttu oli, että Vesa sanoi vitsillä että "Jaa siellä on tuttuja" silloin kun tuli kurkkaamaan pihalle ennen kuin oltiin esittäydytty :)
 
 
Sitten tanssittiin Juulin kanssa melkein koko loppuaika, mulla ainakin tuli jalat ihan kipeikskin! Ja porukkaa oli aika paljon huolimatta siitä että oli tiistai-ilta ja useimmilla jo koulut ja työt alkaneet! mutta jonkin verran oli asuntoautojakin paikalla.
 
Keikan lopuks haettiin vielä nimmarit ja juteltiin hetken :)
Tässä Facebookista pöllitty kuva koko bändistä.
 
Ei vitsi oisin niin onnellinen jos osaisin tanssia kunnolla..!
 
 

Pasi Kivimäki
(Ja mun nimi väärin!!)
Hitsi mua muuten harmittaa ettei mulla oo Pasin bändistä kuvaa :(
 
Syke

Ja alla vielä pari sekavaa kuvaa parilta viimeviikolta:
 
 
Uudet kengät, joista oon unohtanut laittaa kuvaa :)


 Kynnet lyheni yhtenä päivänä aika reilusti! ENNEN...

JÄLKEEN.



 

 

 


Näkyillään taas! :)

5 kommenttia:

  1. kaunis olet ! :) ja tosi kivoi kynsiä :)

    VastaaPoista
  2. Heh, totta itekki ku oon ollu tanssilavalla töissä nyt viis vuotta :DD Siihen tosiaan jää koukkuun :DD

    VastaaPoista
  3. Tykkään kanssa tanssia, kävin tanssin alkeiskurssin viime keväänä ja nyt oon sitten kesällä käyny muutamalla lavalla :D

    VastaaPoista
  4. Vautsi ku ihanat kynnet! :) Sun blogi vaikuttaa tosi kivalta, liityin lukijaksi! Jos haluut, voit käydä tsekkaamassa myös mun blogin

    --> http://www-dare-to-dream.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Ihanat kynnet! Ja ihana toi asukin :)

    http://stylishhthinking.blogspot.com/

    VastaaPoista