sunnuntai 6. toukokuuta 2012

the versatile blogger award


The Versatile Blogger award

Noniin nyt sain sitten tämänkin tehtyä :) Tässä siis The Versatile blogger award jonka sain Annalta :) Saatte lukea alta mikä tämä palkinto on :


Säännöt


1.  Nimeä 15 bloggaajaa
2.  Ilmoita heidän nimeemisistään heidän blogissaan
3.  Jaa 7 faktaa itsestäsi
4.  Kiitä bloggaajaa joka nimesi sinut
5. Lisää Versatile Blogger Award kuva blogipostaukseen


 
1. Tykkään käydä hammaslääkärissä ja mielestäni se on rentouttavaa
Mun mielestä on ihanaa kun ne tutkii mun suuta :D
376136_2625989023085_1656077691_2525457_1724981681_n_large
 
 
2. Palelen melkein aina
Mulla on koulussakin usein takki päällä, koska muuten jäätyisin!
Tumblr_luwfkbkkp71r6paolo1_500_large
 
 
3. En ole koskaan ollut lentokoneessa
Noi ei halua lähteä minnekkään ja sitten kun pari sukulaista on kysyny että lähtisinkö mukaan, niin en oo uskaltanu :D 
Tumblr_lzz27vz63k1qh4pnso1_500_large
4. Mun köksän numero oli yläasteella 10, mutta aina kun leivon, leivoksesta siitä joko puuttuu joku ainesosa tai se epäonnistuu muuten vaan
Juu-u, tän takia en nykyään leivo melkein koskaan!
Tumblr_lx5ggemdvn1qclitpo1_500_large
 
5. Rusketun tosi helposti
Mun ei tarvitse olla auringossa kuin ½ tuntia niin näkyy jo rajaa :)
(mun oma rusketus)

 
6. En pysty olemaan pitkävihainen, unohdan kaikki riidat melkein heti :D
No en mä kyllä yleensä muutenkaan riitele ihmisten kanssa :D
561368_385495111488597_100000843344004_1124011_924109877_n_large
 
 
7. En lähes koskaan lähetä tekstareita, soittelen mieluummin ja välillä aika turhistakin asioista :D
Oon lähettänyt viimeks viestin 21.4. eli 2vkoa sitten, ja mulla on puhepaketti millä saan puhua 3000min /kk.
Tumblr_m3lkvumdpi1qj3hyao1_500_large


Kuvat: weheartit.com

15 Nominated Bloggers are;
 
 
Amalian Maailma
_
Baniina
Divided personality
Beauty safari
Go with the flow
Inkaw´s
Life to glory
Live my life
My life as Juulia
My little way
My life in here
Pictures in my eyes
True colours







9 kommenttia:

  1. Toi 2kuvan tyttö näyttää ihan sulta.. Mun piti oikein miettiä että ootko se vai et! :-D

    VastaaPoista
  2. Noi vanhat puhelimet on siistejä :D kahvinen.plogspot.com mun mummulassa on vielkii tommonen seinällä.

    VastaaPoista
  3. heei sulla on kiva blogi! ja toi eka kohta joka koski hammaslääkäriä oli jotenki hauska :D!

    finalyourdestiny.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Ihana blogi ja kivoja kuvia, liityin lukijaksi!:)

    VastaaPoista
  5. oon kyllä niin kateellinen sulle ku rusketut noin helposti ! mä joudun palvoo aurinkoo tosi tosi paljon ennenku väri tarttuu :D Ja ihan ensimmäiseks mä palan, ja oon iha punanen :D

    VastaaPoista
  6. eksyin blogiisi kommenttisi kautta ja jään lukijaksi ;)

    VastaaPoista
  7. Outoa, että joku voi oikeasti tykätä hammaslääkärissä käynnistä, vai oliko sarkasmia?? :DD

    VastaaPoista
  8. Ompas outoa :DD tai hassua! :DD Kiitos ja itse olet tosi kaunis! :)

    VastaaPoista